Czwartek, 23 Października 2025 roku.

Targi Africa’s
Big Seven 2017

W dniach 24-27 czerwca 2017 r. odbyła się misja gospodarcza polskich przedsiębiorców do Johannesburga w RPA, która połączona była z udziałem w targach Africa’s Big Seven – największej imprezie wystawienniczej dla przemysłu spożywczego w RPA.

Na wspólnym stoisku informacyjnym o powierzchni 90 m2 siedem polskich firm zaprezentowało swoją ofertę: olej słonecznikowy, napoje energetyczne, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, aromaty spożywcze, konserwy rybne, konserwy drobiowe, słodycze, ciastka, mleko w proszku.

W ramach stoiska narodowego funkcjonowało również stoisko informacyjne branży polskich specjalności żywnościowych w ramach projektu pn. „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 POIR. Atrakcją wyróżniającą polskie stoisko były pokazy kulinarne połączone z degustacją polskich potraw przygotowanych przez rodzimych kucharzy oraz warsztaty lepienia pierogów.

Jednym z punktów programu misji gospodarczej towarzyszącej targom było spotkanie informacyjnie zorganizowane przy udziale Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Johannesburgu na temat rynku spożywczego w RPA i możliwości współpracy dla polskich firm, które odbyło się 24 czerwca. W tym dniu przedsiębiorcy mieli także okazję zapoznać się z ofertą produktów spożywczych głównych sieci handlowych
w Johannesburgu podczas tzw. store-check.

Podczas drugiego dnia targów, 26 czerwca odbyło się oficjalne otwarcie polskiego stoiska, w którym uczestniczyli Ambasador RP w RPA, Pan Andrzej Kanthak oraz Zastępca Prezesa ARR, Pan Jarosław Ołowski, którzy podkreślili duży potencjał oraz szerokie możliwości współpracy dwustronnej pomiędzy Polską i RPA w branży rolno-spożywczej.

Przy okazji targów Africa’s Big 7, Pan Jarosław Ołowski, Zastępca Prezesa ARR, odbył szereg spotkań
z przedstawicielami m.in. południowoafrykańskich podmiotów działających zarówno w sektorze publicznym, jak
i prywatnym. Spotkania miały na celu promocję polskiego sektora rolno-spożywczego, poznanie specyfiki rynku lokalnego oraz wytyczenie kierunków dalszych działań podejmowanych przez ARR w ramach wspierania współpracy handlowo-inwestycyjnej na rynkach trzecich.

Źródło: ARR

Artykuły powiązane

Ta strona używa plików cookies polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close